Testimonis

Aquests testimonis són de persones a qui he acompanyat en un procés de Teràpia Integrativa. En alguns casos han estats processos complets d’entre 10 i 15 sessions i en d’altres han estat processos més curts per petits bloquejos. Per protegir la confidencialitat dels clients, apareixen només les inicials de les persones i la població.

 Vull explicar la meva experiència sobre la Teràpia Integrativa. Feia més d’un any que anava a una psicòloga. Al principi m’havia anat bé, però no avançava. Vaig conèixer la Marta i em va parlar de la teràpia i vaig decidir provar. A la primera sessió vaig veure que no tenia res a veure amb el que havia fet abans. Vaig sortir amb la sensació que allò funcionava, i així va ser. Cada vegada que hi anava sortia millor i l’efecte durava. Tractàvem el que aquell dia m’angoixava i preocupava. Cada sessió era diferent i al final fèiem la respiració conscient. Això feia que assimilés la teràpia i durés en el temps. Sortia com nova i molts exercicis els continuo practicant a casa. Ho recomano a tothom; és molt més ràpid i efectiu que la psicologia tradicional. La Marta és encantadora; té molta empatia i et fa sentir molt còmode.

A.V.V. (La Roca del Vallès)

Mi nombre es Lola y quiero agradecer a Marta todo lo que me ha ayudado en mi proceso hacia encontrar mi camino y mi identidad. Llegué a ella con un montón de dudas y preguntas. Creo que sabía las respuestas pero me negaba a aceptarlas. Ella con su profesionalidad y su capacidad para acompañarme me acompañó a encontrar mis propias respuestas. Hoy quiero agradecer a Marta Prims su ayuda en encontrar mi equilibrio, a saber que la vida no se compone de sueños, sino que se trata de realizarlos; que si vives la vida que sueñas todo se equilibra; que no por alejarme de mi familia la abandono, sino que al contrario, estoy más cerca de ella sin los miedos que me frenaban. Por eso y por muchas cosas más, quiero darle las gracias con todo mi cariño y respeto, por su gran labor, profesionalidad y entrega hacia los demás. Un abrazo desde mi gran sueño realizado: hospitalera en el camino de Santiago.

Lola T. L. , la hospitalera feliz (Malgrat de Mar / Camino de Santiago)

La Marta escolta mentre exposes breument el teu tema i no necessita més: extreu del seu ampli ventall de recursos terapèutics l’exercici que t’ajudarà a reconèixer el conflicte. En una sessió, després de localitzar el bloqueig, la Marta em va portar enrere en el temps amb respecte i delicadesa, per tal que jo mateixa pogués trobar al meu propi “racó dels mals endreços” personal, les eines necessàries per a resoldre’l. Al final de la sessió la meva mirada va deixar d’estar enfocada en el passat i vaig sentir optimisme pels meus projectes de futur. Per integrar la sessió terapèutica, la Marta utilitza la tècnica de la Respiració Conscient, a través de la qual em vaig sentir acompanyada en tot moment.

M. B. F. (Llavorsí)

Las sesiones que hice con Marta son para mí difíciles de explicar, pero se que ahora tengo más tranquilidad. Cosas que yo pensaba que no me tenían marcada en realidad sí me tenían. Estaba muy mal conmigo misma. Yo era inocente y sin embargo lo vivía como un lastre muy grande que siempre me perseguía y me hacía mucho daño. Marta me enseñó a valorarme más y a darme cuenta que tenía que tirar esa mochila tan pesada. Yo soy una persona que no creía en ciertas cosas y hice la terapia por hacer algo y tengo que decir que es muy recomendable. Hace que te quieras más y te valores más. Para mi fue una muy buena experiencia y tengo más confianza. También aprendí a llevar mejor la muerte de mi hijo. Aún me duele, pero Marta me enseñó a llevarla de otra manera mucho mejor. Solo puedo decir cosas buenas de las sesiones. Hacen que salgas como si fueras tirando pesos que llevamos encima. Estoy muy agradecida por todo.

M.E.O (Cànovas)

Conferència: Com potenciar l’autoestima dels nostres fills
Escola Joan Salvat Papasseit de Mollet 15:0029/11/2019
Avui
Contacte
659 976 521
Horari d'atenció telefónica:
9:00 a 21:00
terapiaintegrativa@hotmail.es